If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Горублянка....но ако беше с външен фейс...повече ще ме кефи.
п.п. един съвет от мен;
Определяш си колко пари ще дадеш...като гледам си се спрял на спорт вагон...не гледаш нищо друго...да не се разсейваш....винаги прави оглед на по скъпите и запазени коли....и се пазари с това което разполагаш (криза е)...винаги ще има отстъпки....направи си сметка и за последващи разходи......хубаво е колата да има история....но не от рода: "Собственика е капитан на кораб...шест месеца е в открито море...връща се за няколко дена вади колата от гаража...кара...и пак е пребира, защото го чакат пак шест месеца плаване....последният път...преди да купя колата от него....трябваше да режем дървото, което беше израснало пред гаража....и тем подобни))
В крайна сметка всичко е късмет!
попринцип и на мен ми се ще да си намеря 1.9 mjet с външен фейс лифт ама.... а това че е от Горубляне и мен малко ме претиснява... обаждах се на човека той ми каза че не е сменяно нищо и думите ходовата част и боята е в перфекно състояние малко ме претисняват... каза че цената от 5999лв. уж била твърда... Но мисля че мога да си намеря в чужбина по-добър автомобил за 5000лв. (+1000лв. за докарване)
На Горубляне такова нещо като твърда цена няма. И въпреки, че повечето коли там са доста зле се намират и наистина много добри бройки.
Този Петък например купихме един Ситроен от там и честно да си кажа колата беше просто невероятно запазена, без нито една забележка и на всичкото отгоре имаше да се сменят само 2 тампона и една биалетка.
Така че отиди, виш и ако ти хареса закарай я да я погледнат в някой сервиз и ако всичко е наред пазари се за цена и я грабвай.
Откъдето и да е вземеш, винаги има притеснения!!!!
Най добре е да вземеш кола, която може да се качиш и да я пробваш.....за да я е усетиш поне малко!
Кой сега се жени за детственици)))....само богатите! и в доста пъти остават излъгани(оказва се бивша фолк звезда)).... и новите от шоу рума дават дефекти....
Наскоро си взех спорт вагонче от форума...макар, че човека имаше няколко поста и Не ми раздуваха наляво и на дясно колко е хубава......се оказа подържана и в мн. добро състояние....още веднъж ти казвам...дано да имаш късмет!
Една кола, която се продава и не е изчистена и излъскана (поне преди да се наснима) говори наистина много лошо за собственика/продавача и за отношението му към автомобила. Това от своя страна доста намаля шансовете колата да си струва.
Една кола, която се продава и не е изчистена и излъскана (поне преди да се наснима) говори наистина много лошо за собственика/продавача и за отношението му към автомобила. Това от своя страна доста намаля шансовете колата да си струва.
.... от една страна, ама от друга виждаш точно какво купуваш. Никога досега не съм посмял да купя кола с измит ДВГ... чудя се на акъла си, ама понеже така мама ми е казала
AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Колега изобщо не става въпрос за измит двигател. Това никога не съм го смятал за плюс, тъй като обикновенно се прави за да не се вижда какво и къде е текло. Тук говоря за това да си изчистиш сламата от багажника примерно.
Колега изобщо не става въпрос за измит двигател. Това никога не съм го смятал за плюс, тъй като обикновенно се прави за да не се вижда какво и къде е текло. Тук говоря за това да си изчистиш сламата от багажника примерно.
Доста голяма част от жабарите са над тези неща - виждал съм един жабар, който си тръскаше цигарата в кутията на "часовниците" на 2-годишната си кола, виждал съм и коли на по 100 000 км с напълно изгризани задни седалки и кори. Тоя за да я пусне за продаване я е отписал отдавна, а и доста здравичко изглежда външно и вътрешно, ти пък ся малко слама и стърготини имало
AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Само с питане не става, трябват и парички, бе младеж Карай си 46-цата и спестявай, че после ще трябват и за поддръжка, пък там цените не са като при Типовската платформа...
Comment